• Zorg voor een goede spelerspasfoto

10 aug 2019
  • Vanaf deze zomer is het weer mogelijk om zelf je spelerspasfoto op je digitale spelerspas aan te passen. Dit kan via de Wedstrijdzaken-app of Voetbal.nl-app. Zonder foto mag je niet in actie komen bij officiële wedstrijden. Je hebt tot en met 31 oktober om je (huidige) foto te wijzigen. Dit geldt voor alle veld- en zaalvoetballers vanaf de leeftijdscategorie Onder 13 en ouder.

Download hieronder de Voetbal.nl app en registreer je je met je e-mailadres zoals dit bij ons geregistreerd staat! Wil jij weten op welk e-mailadres jij geregistreerd staat of wil je deze wijzigen? Stuur dan een mail naar info@vvwoudsend.nl. Alleen dan kan jij je spelerspasfoto wijzigen en heb je een goede koppeling met je eigen teamgegevens!