• Vrienden van v.v. Woudsend!

Wie zijn de vrienden van VV Woudsend?

De Vrienden van VV Woudsend is voor mensen die VV Woudsend een warm hart toedragen. VV Woudsend vindt het belangrijk om mensen bij elkaar te brengen om zowel op sportief- als  sociaal gebied bezig te zijn met elkaar. De vereniging is er voor iedereen, van jong tot oud!

Voor een bedrag van € 30,- bent u al vriend van VV Woudsend en zorgt u er dus mede voor dat nieuwe projecten op touw gezet kunnen worden. Alle vrienden van VV Woudsend mogen ideeën aandragen om het geld van de vrienden van VV Woudsend aan te besteden. Schroom dan ook niet om je ideeën te laten horen. De activiteiten- en sponsorcommissie zal uitendelijk besluiten naar welke doelen dit geld gaat.

• In de kantine van de voetbalvereniging hangt een bord waarop alle vrienden van VV Woudsend staan.
    • Uw naam of de naam van uw gezin, wordt op het vrienden van VV Woudsend-bord vermeld.
    • De vrienden worden eenmaal per seizoen uitgenodigd, tijdens deze bijeenkomst wordt er door het bestuur verantwoording afgelegd over het besteedde geld. Daarnaast worden de nieuwe doelen besproken.
    • Elk jaar een activiteit voor de vrienden van VV Woudsend.
    • Leuke acties en kortingen bij verschillende bedrijven.
    • Een vereniging waar we met z'n allen de schouders onder zetten en waar we trots op mogen zijn!

Lid worden van de Vrienden van VV Woudsend?

Iedereen kan vriend van VV Woudsend worden, ook niet leden van de sportvereniging, dus vraag ook familie, vrienden en bekenden, zodat de vriendenclub zo groot mogelijk word.

U kunt lid worden door een mail te sturen naar vrienden@vvwoudsend.nl, zet daarin uw naam, adres, telefoonnummer en de manier waarop we u op het bord mogen vermelden. U kunt ook onze flyer downloaden, printen, invullen en vervolgens inleveren in de kantine.

Bent u al vriend van VV Woudsend? Dan danken wij u natuurlijk hartelijk voor uw bijdrage!

Activiteiten- en sponsorcommissie VV Woudsend

• De huidige 'Vrienden van'