• Sportpark gesloten tot minimaal 6 april

12 mrt 2020
  • BESTUURSBERICHT | Naar aanleiding van de genomen maatregelen die de overheid en de KNVB op donderdagmiddag 12 maart bekend hebben gemaakt tegen het verspreiden van het coronavirus (COVID-19), hebben wij besloten om het standpunt van de KNVB te steunen. Daarmee nemen wij hun advies over betreffende het afgelasten van trainingen. Naast alle wedstrijden zijn daarom ook alle trainingen afgelast.

Update 15 maart: Wij volgen de richtlijnen van de overheid. Daarmee zijn wij niet tot 1 april, maar minimaal tot 6 april gesloten!

Ons sportpark is daarmee tot minimaal 6 april gesloten!

Lees hieronder het statement van de KNVB:

Alle wedstrijden van veld- en zaalvoetbalverenigingen gaan tot en met 31 maart niet door. Jan Dirk van der Zee, directeur amateurvoetbal KNVB: “Wij adviseren alle amateurverenigingen om ook geen trainingen, oefenwedstrijden of andere grote bijeenkomsten te organiseren. We hopen op begrip voor dit lastige besluit en de medewerking van alle clubs om gezamenlijk de competities tot een goed einde te brengen. De komende periode gaan we nadenken over een goede oplossing voor ons amateurvoetbal.”

Bron: website KNVB