• Sponsormogelijkheden

Met veel trots presenteren wij je onze sponsorbrochure 2020-2021! In deze brochure vertellen wij je de mogelijkheden hoe je jouw naam of bedrijf kunt verbinden aan onze vereniging. Er zijn vele opties, en mocht je idee er niet tussen staan, wij kunnen altijd maatwerk leveren.

Maar waarom nou vv Woudsend? Voetbalvereniging Woudsend is een bloeiende vereniging, waar sportiviteit hoog in het vaandel staat. Waar veel verenigingen te kampen krijgen met een tekort aan jeugdleden en samenwerkingsverbanden, gaat het bij ons richting de 100 jeugdleden! Mede hierdoor vervult vv Woudsend een belangrijke maatschappelijke functie in het dorp. Jouw bedrijf verbinden aan vv Woudsend betekent dus dat je je kunt profileren bij een betrouwbare, sociale en sportieve vereniging.

Onze jeugd is in schitterende presentatiepakken gestoken dankzij een groep enthousiaste ondernemers.

De sponsoren zijn voor vv Woudsend onmisbaar. Door de bijdrages van de trouwe sponsoren kan vv Woudsend net dat beetje extra doen. Denk hier bijvoorbeeld aan het bieden van opleidingsmogelijkheden voor jeugdtrainers en het onderhouden en verzorgen van het sportcomplex.

Wij hechten veel waarde aan onze relatie met de sponsoren en waarderen hun steun. Daarom wordt er elk seizoen een sponsorbijeenkomst georganiseerd. Zo kun je de warme sfeer binnen onze vereniging proeven en in contact komen met andere sponsoren.

Mocht je interesse of vragen hebben, neem dan vrijblijvend contact op met de sponsorcommissie, of kom eens langs op een zaterdag. Je bent van harte welkom!

Download de sponsorbrochure en bekijk onze vele sponsormogelijkheden!

Een reclamebord langs het hoofdveld is één van onze sponsormogelijkheden.