• Hoofdtrainer De Jong naar SVM

10 feb 2019
  • Onze hoofdtrainer Martin de Jong maakt komend seizoen de overstap naar huidig 3e klasser SVM uit Marknesse. Hij keert hiermee terug naar zijn geboortegrond en jeugdclub. Hij start per 1 augustus 2019 aan zijn nieuwe avontuur.

SVM staat momenteel op een tweede plaats in de 3e klasse en doet dus nog altijd volop mee om promotie naar de 2e klasse.

Martin was/is dit seizoen bereid gevonden om hoofdtrainer te zijn van onze vereniging na het wegvallen van Erik Beuckens in verband met privéomstandigheden. Een paar maanden geleden was al bekend gemaakt dat Erik vanaf volgend seizoen wel aan zijn avontuur gaat beginnen als hoofdtrainer bij Woudsend.

Wij willen Martin alvast bedanken voor zijn inzet en wensen hem volgend seizoen veel succes bij SVM!

Martin de Jong naar SVM

Foto: Facebook SVM