• Corona wedstrijden VV Woudsend

20 okt 2020
  • Omdat er geen competitiewedstrijden meer gespeeld mogen worden, hebben we besloten om onderlinge “Corona wedstrijden” te organiseren. Uiteraard zonder publiek!

Dit houdt in dat de JO17 en JO15 één groep vormen. De leiders stellen zelf een team samen, een mix van JO17 en JO15. Zij spelen op het hoofdveld om 09.00 uur.

Voor JO13-12 en JO11 geldt het volgende. Totaal zijn dit 34 spelers. De leiders verdelen deze groep in 4 gemixte teams (4x8) en spelen op een half veld. Deze wedstrijden (2 tegelijk) worden op het trainingsveld gespeeld om 10.00 uur.

De JO10 en JO9 worden ook gemixt (door de leiders) en spelen om 09.00 uur op het trainingsveld (kwart veld).

Scheidsrechters worden geregeld door het bestuur. De spelers komen in wedstrijdtenue (hesjes zijn aanwezig). De kantine en kleedkamers zijn gesloten.

De wedstrijden worden op de volgende zaterdagen gespeeld:

• 24 oktober
    • 07 november
    • 21 november
    • 05 december

Blijf gezond en alert. Volg strikt de RIVM maatregelen en blijf bij twijfel thuis! We hopen er zo nog een leuke en sportieve tijd van te maken.